Tarçınlı Yıldızlar


Merhaba. Yılın son günlerini yaşıyoruz. 2013 berbat bir yıldı bana göre, umarım gelen gideni aratmaz..



Bu güzel kurabiyelerin tarifini Sevgili Paşasofram'dan aldım. Görür görmez hayran kalmıştım güzelliklerine. Tadı da yanıltmadı, harika.. Acıbadem seviyorsanız bu minik yıldızlara da bayılacaksınız eminim. Tadı aynı..



Malzemeler:
3 yumurta beyazi
250 gr. pudraşekeri
1 paket vanilya
1 çay kaşığı tarçın
400 gr toz badem
Açmak için pudrasekeri

Yapilisi: Önce fırınımı 150 dereceye ayarlayıp ısınmaya bıraktım. Yumurta beyazlarini mikserle yumuşak tepeler gibi olana kadar çırptım. Elenmis pudrasekerini yavaş yavaş ekledim. Krema kıvamına gelen karışımdan 2-3 kaşık ayırdım. Kalan karışıma vanilyayı, tarçını, bademi ekleyip güzelce bir hamur hazırladım. Merdane yardımıyla bir santim açtım ve yıldız kalıplarımla kestim. Yagli kağıt kapladığım fırın tepsime dizdim. Yıldızlarımın üzerine ayırdığım şekerli yumurta beyazı karşımından fırçayla düzgünce sürdüm ve ısınmış olan fırınımda 20-25 dakika pisirip soğuttum. Pişerken fırından gelen badem, vanilya ve tarçın kokuları inanılmaz..

9 yorum:

Unknown said...
December 30, 2013 at 5:03 AM

Hülyammmmmm ellerine sağlık harika olmuş yıldızlar öpüyorum...

durutarifler said...
December 30, 2013 at 7:00 AM

2014'ün sağlık ve mutluluk getirmesini dilerim.
Umarım dilekleriniz gerçekleşir
Sevgiler

Unknown said...
December 30, 2013 at 2:18 PM

2014 un size guzellikler getirmesini dilerim.

Sevgiler,
Asuman

Anonymous said...
December 30, 2013 at 2:41 PM

Muhteşem.. tarçın candir...
sevgiler

PaSaSofraM said...
December 31, 2013 at 11:07 AM

merhaba kurabiyeleri deneyip begendiginize cok sevindim,
Saygilarimla

vişnap said...
January 3, 2014 at 12:35 PM

Hülyamm Gelen yeni yıl sana sevdiklerine mutluluklar,sevgiler huzurlar getirsin canım.Yıldız kurabiyelerin de çok şık olmuşlar ellerine sağlık ah hiç sevmem mi acı badem kurabiyesine bayılırım canım demek o lezzette oluyor deneyeceğim ,sevgilerimle..

ArMeda said...
January 4, 2014 at 6:08 AM

Hülya hanım kurabiyeleriniz leziz görünüyor.Ellerinize sağlık.Bende bloğuma geri dönüş yaptım ziyaretinizi beklerim sevgiler..

MAZES said...
January 5, 2014 at 11:27 AM

nice mutlu....tatlı yıllara canım...

bücürükveben said...
January 13, 2014 at 5:06 AM

ooo çok emek, zahmet isteyen bir tarif ama sonuç belli ki enfes! Eline sağlık Hülya'cığım, e diyeceksin emek vermeden, zahmete girmeden böyle lezzetler olur mu? Haklısın:)afiyet bal olsun...