Bera'nın 2. Doğumgünü

Bizim minik karabiber 2. yaşına bastı teyzeleri.. Cumartesi günü kutladık yavrunun doğumgününü.
Annesi geçen yıl yaptığımdan farklı şeker hamursuz istedi ama yine duramadım, Beroşun çok sevdiği Pepee'yi konduruverdim üzerine. İçi portakallı pandispanya, çikolatalı pastacı kreması, muz ve antepfıstıklıydı. Tam bir yıldır böyle pasta yapmamışım ve zorlandım, o üzerindeki yeşil kısmı kaç kere bozdum yaptım hatırlamıyorum :) Ayrıca evet Pepee'miz tek e'li oldu :) Şapkaya sığdıramadım ikinci e'yi..

Pastanın görünüşü:

Burada da Beroş kalite kontrolü yapıyor, çok tatlıydı kremaları yalarken  :))

Bugünlerde, fi tarihinde ablamdan tarifi alıp ta yapacağımı yazdığım ev yapımı nefis bir lazanya tarifi de gelecek kızlar.

13 yorum:

YEMEK SEVDAM (ELİF) said...
February 6, 2012 at 12:40 AM

Nice mutlu yıllar dilerim. Nefis bir pasta olmuş. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

Erguvan Vakti said...
February 6, 2012 at 5:34 AM

Küçük Bera'ya nice nice sağlıklı uzun yıllar inşallah.
Pasta muhteşem uğraştığına değmiş,ben cesaret edemiyorum şeker hamuruna.
Ellerine sağlık,sevgiler.

birincisin said...
February 6, 2012 at 6:11 AM

Allah uzun ömürler versin,çok tatlı maşallah..Pasta harika.Ben şeker hamurunu hiç denemedim,yapamam sanki:)Ellerine sağlık..Sevgiler:)

Birkaselezzet blogspot.com said...
February 6, 2012 at 6:16 AM

nice yıllara canım
nefiiiiiiiis
:)))))

Narince said...
February 6, 2012 at 7:29 AM

Mutlu yıllar küçüğe!

pembe kekik said...
February 6, 2012 at 7:55 AM

Nice mutlu,sağlıklı yıllar dilerim.Pasta çok güzel.Ellerine sağlık.Sevgiler.

kalpkurabiye said...
February 6, 2012 at 9:58 AM

nice yıllara minik prensese ablacım:)
pastası çok şirin:)
emeğine sağlık süpersin:)

Unknown said...
February 6, 2012 at 2:11 PM

Allah'ım ne şirin şey öyle Bera MaşAllah 41 milyon kere :)
Pastası da pek güzel :)
Ellerine emeğine sağlık canım.
Mutluluk dolu haftalar diliyorum..
Muhabbetle..

anne eli gibi said...
February 7, 2012 at 4:45 AM

bera'ya hayırlı uzun ve sağlıklı bir ömür dilerim..
pasta çok güzel olmuş emeğine sağlık..

Limon çiçekleri said...
February 7, 2012 at 11:15 AM

Allah mutlu,hayırlı ömürler nasip etsin sevgili Bera'ya ,çok tatlı maaşAllah.Pastada şahane görünüyor.

PAPATYA PRENSES said...
February 7, 2012 at 2:17 PM

İyki bu bıdıklar var ömrümüze ömür katıyorlar:)

Rabbim hayırlı evlat etsin hepsini..

Emeklerine sağlık ablacım..

Ferkay said...
February 7, 2012 at 3:05 PM

Nice mutlu yıllara canım. Harika pasta ile güzel bir kutlama olmuş.
Ellerine sağlık canım..
Sevgiler..

Disalce said...
February 8, 2012 at 5:00 AM

beranın ömrü hep güzel olsun inş..doğum günü kutlu olsun..pepeenin ikinci e si varsın olmasın.zaten biz söylerken bir e li söylüyoruz:)

ellerine sağlık canım harika görünüyor..