Alaca Kek, Mermer Kek, vb, vb..


Sadece ve sadece fotoğrafların ve içinin güzel görüntüsü için eklenmiş bir tarif. Bir paket kek unu alıyoruz (benimki DrOetker). Kutunun üzerinde yazan malzemeleri ekliyoruz. Aslında çok ta pratik değil haa, bir tek un ve kabartma tozu kutuda diğer herşey evden zaten :)) Sadeydi benimki, hamurun yarısına kakao ekledim. Yine kutuda yazdığı gibi pişiriyoruz, bu kadar. Yalnız bu kutudaki karışım bir tek un ve kabartıcı değil sanırım, farklı bir kıvamı oluyor hamurun. Hem çırparken hem de yerken hissediyorsunuz.


Neyse ne, güzeldi ama. İçinde oluşan şekle bayıldım :))


16 yorum:

bücürükveben said...
November 5, 2012 at 4:57 AM

offf harika bir görünüm, bakanın kesin canı çeker, şekerli kekleri epeydir yapmaya son verdim, tuzlu kekler (peynirli)seviyorum ama benim bile canım çekti....:)eline sağlık arkadaşım, afiyet olsun...

Gurme Şirine said...
November 5, 2012 at 6:06 AM

oooh kek çok severim...
çayı demle geliyorum canım...
elleirne sağlık...

*mehtap said...
November 5, 2012 at 6:44 AM

ne çok kabarmış,eline sağlık..

VuslaT said...
November 5, 2012 at 7:03 AM

ooooooooooooooo
Bilmem ne demek istediğimi anlatabildim mi?..
Ellerine sağlık. Çok güzel..

Bulbulunyeri said...
November 5, 2012 at 8:26 AM

Canım,
ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor. MaaşAllah pek güzel kabarmış.
Sevgiyle kal.

Aicha Dalgic said...
November 5, 2012 at 8:36 AM

www.fraise-framboise.blogspot.com

bende denicem çok lezetli
gorunuyor
harika bir fiki rellerinze saglik


bana da beklerim ^^

bisou bisou

www.fraise-framboise.blogspot.com
www.fraise-framboise.blogspot.com

Ferkay said...
November 5, 2012 at 10:08 AM

Ellerine sağlık canım çok güzel kabarmış çok da güzel görünüyor..

mutfagabuyrun said...
November 5, 2012 at 10:23 AM

tamda çay içerken nasılda güzel olurdu canım.çok güzel görünüyor.ellerine sağlık.sevgiler.

Unknown said...
November 5, 2012 at 2:30 PM

İçindeki şekle bayılmayacak gibi değil,harika görünüyor.
Ellerine sağlık canım..
Aldım bir dilim..:)))

Unknown said...
November 5, 2012 at 10:09 PM

Hülyam günaydın maşallah nasılda kabarmış bir dilim alayım lütfen:)))
Öpüyorum...

Anonymous said...
November 7, 2012 at 9:42 AM

ellerine sağlık canım unu hazırda olsa yapmak asıl iş ne güzel görünüyor efiyet olsun sevgiler
www.hadisofraya.com

Unknown said...
November 8, 2012 at 3:17 PM

Canim hayirli aksamlar ellerine emklerine saglik sevgiler.

Unknown said...
November 12, 2012 at 11:25 AM

canımm nefis görünüyor kekinnn çokta güzel kabarmış..ellerine sağlık..

PAPATYA PRENSES said...
November 16, 2012 at 6:08 AM

çok komik ama ben bu tarifi okuduğum zaman, aklımdan geçenleri yorum yazdım sanıyordum :D

kek un olarak sinangilin 1 kgluk sade/limonlu ve fındıklı unlarını tavsiye ederim.hem daha hesaplıya geliyor,hemde şahane :)

Unknown said...
November 16, 2012 at 11:46 AM

Papatyam sinangil unları hiç almadım. İlk fırsatta alayım bakalım, fındıklısı çok çekici geldi düşününce :))

bakimblog said...
November 20, 2012 at 7:55 AM

ilgi alanım kozmetikti şimdiye kadar ama son zamanlarda yemek bloglarını gezer oldum. :)

elinize saglık, çok guzel gorunuyor