Ebru Desenli Cheesecake

Merhaba...  Yine cheesecake ve sanırım hep cheesecake :))

Uzun zaman önce bu ebru desenini Karamelli Kurabiyemde denemiştim. Cheesecake'i yaparken aklımda bu şekilde süslemek vardı. Tam olarak soğumasını beklemedim bile :) O kadar da sabırsızım.. Nasıl olmuş? Beğendiniz mi?

Bir de dilim fotoğrafı koyalım..

Tarifi yazmıyorum daha önce yaptığım cheesecake'lerden tek farkı labne peynir kullanmış olmam. sanırım labneyle barışıyorum yavaş yavaş, birkaç olumsuz deneyim yaşadım geçmişte kendisiyle de.. Ama içine yine de beyaz krem peynir koydum, içim rahat etsin diye :)) Peki fark var mı derseniz labneli kek daha yumuşak kıvamlı oluyor galiba, onun dışında bir fark göremedim açıkçası.. Haa bir de bloğumun ismini aldığım minik, şirin misketlimonunu sonunda buldum Eskişehir'de. Hemen kaptım tabi birkaç tane :) İçine bir misketlimonu kabuğu ve suyunu ekledim.. Güzel bir lezzet verdi..

Resmi eklerken ağzım sulandı resmen :))

31 yorum:

muhabbetsofrasi said...
January 17, 2012 at 6:33 AM

muhteşem gözüküyor eline sağlık olsun

PAPATYA PRENSES said...
January 17, 2012 at 6:54 AM

Bişi itiraf ediyorum şuan, ben bu ebru desenini çalışmaktan çok korkuyorummm:)

Çizkeki krem peynirle denemiştim bi kere ama yok benim çizkekik labneli sütme yoğurtlu olacak.

Bugün buzdolabını temizlerken labne gözüme ilişti zaten, çizkek yapıp yapmamak arasında gidip geldim. Yapsam mı neee:)

Ellerine sağlık ablacım.

Anonymous said...
January 17, 2012 at 7:28 AM

Döktürmüşsün yine, tablo gibi olmuş. Ellerine sağlık...

Erguvan Vakti said...
January 17, 2012 at 7:36 AM

vay vay vaaay,altı lezzet üstü sanat eseri,enfes :))

Unknown said...
January 17, 2012 at 7:37 AM

Canım süsleme harika olmuş:))Chessca
ke bayılırım hemde her türlüsüne elle
rine sağlık öpüyorum.

BAL ANNE said...
January 17, 2012 at 7:54 AM

gerçekten harika gözüküyor.....
emeğinize sağlık....

umutluhayat said...
January 17, 2012 at 7:54 AM

nefissss görünüyor.ellerine sağlık canım.sevgiler.

durutarifler said...
January 17, 2012 at 8:48 AM

Üstünde ki desen harika olmuş
Labnede nedense benim de bir takım sıkıntılarım var.
Ellerine sağlık
Sevgiler

fatosun mutfagından... said...
January 17, 2012 at 9:40 AM

şahane..emegine elleirne sağlık sevgiler

Narince said...
January 17, 2012 at 10:30 AM

Nefis görünüyor, ellerine sağlık Hülya.

Unknown said...
January 17, 2012 at 12:31 PM

çok güzel görünüyor:)ben böyle sabırla yapamıyorum ellerine sağlık
sevgiler:)

Limon çiçekleri said...
January 17, 2012 at 12:48 PM

Ay bu ne böyle tablo gibi..Harika görünüyor.Limonlarda adına layık olmuş yani:)

Nehir Butik Pasta said...
January 17, 2012 at 12:50 PM

Hülya muhteşem görünüyor benim gibi cheesecake canavarı bütün hepsini yemek istiyor:)
ellerine sağlık arkadaşım

mutfagabuyrun said...
January 17, 2012 at 12:58 PM

tablo gibi görünüor canım.harika olmuş.ellerine sağlık.öpüyorum.

anne eli gibi said...
January 17, 2012 at 4:28 PM

olmuş olmuş,hemde ne güzel olmuş bende buna benzer bir desenle ıslak kek yapmıştım,ellerine sağlık..

pasta köşesi said...
January 17, 2012 at 10:19 PM

Benimde görüntüye ağzım sulandı desem:)nasıl harika bir görüntü olmuş ya ölee:)

pompişCE said...
January 17, 2012 at 10:20 PM

ebru desenli ilginç valla eline sağlık

TATESAL said...
January 17, 2012 at 11:20 PM

süper bir lezzet ve süper bir desen ellerine sağlık...

SeViL ( sevdalitatlar ) said...
January 18, 2012 at 12:44 AM

Cokk begendım desenını..
Ellerıne sağlık bereketı bol olsun..

Unknown said...
January 18, 2012 at 2:58 AM

Beğenmek ne kelime bayıldım bayıldımmm,şuan olsa 3 dilim garanti yerim :)
Ne güzel bir çalışma yapmışsın canım,emeğine sağlık..
Labne ile barışın daim olsun inşAllah:)
Limonlar da pek güzeller,şifa olsun Hülyacım..
Sevgilerimle..

sare said...
January 18, 2012 at 4:03 AM

Çokkkk güzel görünüyor, ebrular bir harika olmuş. Limonun ferahlığı da sinmiştir içine...
Ellerinize sağlık.
Sevgiler.

Unknown said...
January 18, 2012 at 5:01 AM

Canım sen yaapsında güzel olmazmııı ve beğenizmezmi hiç..:))
Harika olmuş yaa..:))
Ben son günlerde kolayına kaçıp sadece kek çırpıyorum çocuklara..
En kısa zamanda bende yapmalıyım.
Ellerine sağlık canım

Tijen said...
January 18, 2012 at 6:29 AM

Hülya'cığım,
Yazının altındaki misket limonu mu? Nereden buldun? Ah Mersin taraflarında yetiştiğini duydum ama ne kadar soruşturduysam kimin yetiştirdiğini bulamadım.

Ferkay said...
January 18, 2012 at 9:33 AM

Selam harika bir görüntü ellerine sağlık.
Sevgiler..

zeymurancafe said...
January 18, 2012 at 12:39 PM

benımde canım ver şurdan ıkı dılım lımon baska turlu gecmez bu arzu harıka olmus canım ellerıne sağlık

Baharcicegi said...
January 19, 2012 at 2:43 PM

Üzerindeki ebruli deseni harika olmus, sanki bir ebruli tablo gibi ellerine saglik Hülyacim

kalpkurabiye said...
January 20, 2012 at 1:04 AM

papatyanın itirafına karılıyorum:)
hiç beceremedim nice kekelri heder etim olmadı olmadı:)
kutlarım ablacım çok başarılı oldu:))
öperim seni kocamann:)

sarımutfak-hande said...
January 20, 2012 at 1:42 AM

bayıldım buna ellerine sağlık bu arada eskişehire bende geldim iki sene evvel çok ama çok beğendim gerçekten görülmesi gereken bir şehir canım

neslinameblog.blogspot.com said...
January 30, 2012 at 10:14 AM

Bu ne muhtesem bir görüntü böyle ellerinize saglik

nanemaydonoz sofrasıGÜL said...
February 3, 2012 at 9:50 AM

insan bu görüntüye bakarken kesmye de yemeye de kıyamaz emeğinize sağlık çok güzel gözüküyor,blogunuz çok keyifli izlemeye aldım ben de beklerim sevgilerimle