Şehr-i Aşk.. Eskişehir

Sizlerle bugün yeni bir tarif değil ama yaşadığım bu güzel kentin görüntüleriyle oluşturulan muhteşem bir video paylaşıyorum. Eskişehir Vali'liğinin hazırladığı videoyu çok beğendim. Sevgili Büyükşehir Belediye Başkanımız Yılmaz Büyükerşen'e ne kadar teşekkür etsek azdır.. Öyle güzelleştirdi öyle değiştirdi ki şehrimizi.. Artık turlar düzenleniyor, gelenlerin postlarını okuyorum bazı bloglarda ve gurur duyuyorum böyle bir şehirde yaşadığım için. 

Bekleriz efendim, geliniz, görünüz bu şehri. Aşık olacaksınız :))



Not: Papatyam pasta bayatladı farkındayım :) Ama yeni tarifler ve fotoğraflar ofisteki bilgisayarımda kaldı. Ben de bu hafta evdeydim yeni tarif ekleyemedim. Pazartesi gününden itibaren yine beraber olacağız inşallah :))

3 yorum:

PAPATYA PRENSES said...
December 24, 2011 at 11:31 AM

Tam diyecektim ki biz tarif bekliyorduk:))) Öhöm öhöm mesaj alınmıştırr:))

Gezip görmek istediğim şehirler arasında Eskişehir. İnşallah kısmet olur birgün..

Egeden Tarifler said...
December 24, 2011 at 11:43 AM

Eskişehir'e ilk kez bu yıl eylül ayında gittim ve hayran oldum çok güzel, sıcak bir şehir gerçekten. Blogumda da gezi izlenimlerimi yazmıştım. Tekrar gitmeyi isterim :)

Unknown said...
December 29, 2011 at 5:14 AM

Caniiimm topragaam:))) Ne iyi ettinde videoyu paylastin ! Nasil özlemissim bir bilsen ! Cok tsk ederim. Yaza Allah kismet ederse gelicem izine. Doya doya havasini çekecem içime :)