Bol Meyveli Pasta


 Merhabalar..

Umarım herkesin keyfi yerindedir nasıl hafta sonunuz güzel geçti mi? Benimki bol ev işi, pasta hazırlama ve gezmeyle geçti. Dün akraba günümüz vardı, aramızda ben dahil çalışanlar olduğu için pazar günleri yapıyoruz günümüzü. Önceden tatlıyı ben yaparım dediğim için evdeki malzemelere bakıp bu pastayı yapmaya karar verdim. Bol kış meyveli, kremalı ve kedi dili bisküviyle yaptım pastamı.

Dilim fotoğrafı yok malesef. Fotoğraf makinasını yanımda götürmediğim için pastamın bütün halinin fotoları var sadece. İçini hayal gücünüze bırakıyorum :))

Malzemeler: 
2 paket kedi dili bisküvi
2,5 su bardağı süt
1 paket vanilyalı pasta kreması
1 paket krem şanti
1 Ananas
1 kase böğürtlen
2 tane muz (1 tanesi içine, bir tanesi üzerine)
1 paket kivili-yeşil elmalı bitkisel jöle
Bisküvileri ıslatmak için 2 portakal suyu

Yapılışı: Önce kremayı hazırladım. Krem şanti ve pasta kremasını sütle iyice kabarıncaya kadar çırptım. Buzdolabına kaldırdım. Bisküvileriin şekersiz taraflarını portakal suyuyla ıslatıp şekerli yüzleri dışa bakacak şekilde kelepçeli kalıbıma dik olarak dizdim. Kalıbın tabanına yine bisküvilerle taban yaptım. Kremayı 3 ayrı kaseye eşit şekilde böldüm. Birine küp küp doğradığım ananas, diğerine böğürtlen ve sonuncuya da küp doğranmış muzları koyup karıştırdım. Pastamı bir kat meyveli krema, bir kat bisküvi şeklinde katlar yaparak oluşturdum. Son krema katının üzerine bir muzu yuvarlak şekilde doğradım. En son işlem olarak paketin üzerinde yazdığı şekilde jölemi hazırladım. Biraz ılınınca yavaşça muzların üzerine döktüm. 1 gece buzdolabında beklettim.


Yazarken yoruldum valla  :)) aslında yapmak çok kolay ve pratik.

27 yorum:

PAPATYA PRENSES said...
December 12, 2011 at 5:23 AM

bir yemek blogcusu yanından asla fotoğraf makinasını ayırmaz ablacım,seni kınıyorum ben :)))))))))

ellerine emeklerine sağlık,enfes görünüyor.

Unknown said...
December 12, 2011 at 5:27 AM

Çoook haklısın bebeğim :)) Bundan sonra olmaz inşallah :)

Teşekkür ederim tatlım..

bırtutamkekik said...
December 12, 2011 at 5:36 AM

oyyy oyy...
nefis bir pasta olmuş buu:)
emeklerine sağlık misketim....
servis aşamasında zorluk çekiliyor mu bu pastada..??
muhteşem görünüyor..
sevgilerimle...
:)

Unknown said...
December 12, 2011 at 5:44 AM

Canım harika bir pasta ellerine sağ
lık şu an sanırım kan şekerim düştü
bu pasta ilaç gibi gelirdi öpüyorum

Nes-Kayfee / Nesli said...
December 12, 2011 at 5:44 AM

Bende çok beğendim, en kısa zamanda yapılacaklar listesinde yerini aldı bile, ellerine sağlık canım sevgiler

durutarifler said...
December 12, 2011 at 6:11 AM

Ben bayıldımmmm. Hele o yeşil görüntüsüne .
Ellerine sağlık
İyi haftalar

mutfagabuyrun said...
December 12, 2011 at 6:24 AM

pasta nefis görünüyor canım.sunumada bayıldım .ellerine sağlık.sevgiler.

Unknown said...
December 12, 2011 at 6:48 AM

Canımmm çok seviyorum bu kedi diliyle yapılan pastaları..
İyi oldu görmem epeydir yapmamıştım,en kısa zamanda yapmalı..
Ellerine sağlık.
Renginede bayıldım.

Shoutforfood said...
December 12, 2011 at 7:14 AM

Super moist and delicious, a cake that will surely impress!

birincisin said...
December 12, 2011 at 8:07 AM

değişik güzel bir pasta olmuş ellerine sağlık..sevgiler:)

yemekbiraşk said...
December 12, 2011 at 8:09 AM

bu ne güzelliktir böleee:) rengi duruşu nefis ellerine sağlık canım
sevgilerimle..

fatosun mutfagından... said...
December 12, 2011 at 8:27 AM

ellerine sağlık canım..nefis görünüyor..sevgiler

MUTFAKISTAN said...
December 12, 2011 at 11:27 AM

COK GUZEL OLMUS GORUNTU SAHANE TADI NASIL BELLI ELLERINE SAGLIK
SEVGILER

Unknown said...
December 12, 2011 at 12:34 PM

harikaaa:)ellerine sağlık

Limon çiçekleri said...
December 12, 2011 at 1:59 PM

Görüntü muhteşemmmm!ellerine sağlık canım yalnız bir şeyi merak ettim,kenardaki kedidilleri yumuşuyormu,kıtırmı kalıyor?

Erguvan Vakti said...
December 12, 2011 at 2:06 PM

Ben bu pastanın görüntüsünü çok beğeniyoruz zaten,ellerine sağlık.

hdidem95 said...
December 13, 2011 at 4:55 AM

hülyacım çok güzel olmuş ellerine sağlık canım benim afiyet bal olsun öptüm sevgiler

Gönülünce said...
December 13, 2011 at 6:23 AM

Fotoğraf çekme özürlü birde ben varım...Papapatyam banada çok kızar:))...Ellerine sağlık pastan nefis olmuş canım...

Bir Dut Masalı - nUnU said...
December 13, 2011 at 6:45 AM

Şimdi olsa seve seve yerdim..
Çokda mutlu olurdum :)

Ellerine saglık.
Cok sevgiler

anne eli gibi said...
December 13, 2011 at 8:30 AM

görüntü çok güzel, bol meyveli olunca lezzetide garanti,ellerine sağlık..

zeymurancafe said...
December 14, 2011 at 10:54 PM

bol meyve seven benım ıcın yaptın herhalde bu pastayı ellerıne sağlık canım pasta harıka gorunuyor,sevgıler...

OYA said...
December 15, 2011 at 4:10 PM

ben de servis aşamasını hep merak etmişimdir.enfes görünüyor.ellerinize sağlık

PAPATYA PRENSES said...
December 15, 2011 at 6:38 PM
This comment has been removed by the author.
sarımutfak-hande said...
December 16, 2011 at 1:19 AM

ımmm nefis olmuş ellerine sağlık canım
hayırlı cumalar
sevgiler

Unknown said...
December 19, 2011 at 4:02 AM

Canım benim nerelerdesin ?
İnşallah iyisindir,bir ses ver tembel blogcu..:)))

PAPATYA PRENSES said...
December 21, 2011 at 3:56 AM

Bu pasta bayatladı bence, peki sence ablaaaa:)

evcilik said...
December 25, 2011 at 8:54 AM

Bende çok duydum Eskişehrin methini ama gitmek nasip olmadı gerçekten de başkanınız örnek bir büyükadam profilinde....
sevgiler.