Ramazan ve Nikah Kurabiyeleri



Herkese huzurlu, mutlu, bereketli ve çoook Hayır'lı bir Ramazan ayı diliyorum. Bilmem sizler ne dersiniz ama ben Ramazan ayının yaz mevsimine çok yakıştığını düşünüyorum. Balkonlara kurulan iftar sofraları, açık havada yenen yemekler, iftar zamanı boşalan sokakların sonrasında yavaş yavaş hareketlenmesini izlemek çok keyifli. Uzun ve sıcak günlerde oruç tutmanın zorluklarını anlatacak değilim, bloglarda yeterince işlendi bu konu :)

3 haftalık yıllık izin + 4 günlük rapor sonrasında yine birlikte olmak benim için çok keyifli. Umarım sizin için de öyledir. Çünkü ben çok özledim, sizleri, bloğumu.
Ramazan ayının ilk tarifi Temmuz ayında yapılan bir nikah töreni için yaptığım kurabiyeler. Bu kurabiyelerden 300 tane hazırladım (150 gelin + 150 damat şeklinde). Yoğun ve yorucu 3 günün sonunda çok beğenildiğini görünce çok mutlu oldum. Sevgili Ezgi ve Bora'ya ömür boyu mutluluklar diliyorum buradan da.

Tarif yazmıyorum çünkü Beroş'uma hazırladığım kurabiyelerimle aynı tarif. Bu kez bu sıcaklarda serin bir tadı olsun diye limon kabuğu ekledim.

12 yorum:

sarımutfak-hande said...
August 16, 2010 at 1:07 AM

harika olmuşlar ellerine sağlık
hayırlı ramazanlar canım
çiftimize de mutluluklar dilerim

Bizim Evin Mutfağı-Aysel said...
August 16, 2010 at 1:58 AM

Bayılıyorum bu süslü kurabiyelere... Ellerine sağlık. Dondurmayı demeni tavsiye ederim, hatta vanilya da katılırsa daha da güzel olacaktır diye düşünüyorum... Sevgiyle...

TÜLİN-sihirli tatlar said...
August 16, 2010 at 2:27 AM

çok cici olmuşlarr ellerıne emegıne sağlık canım.sıradan nıkah sekerlerınden daha guzeller:)sevgiler

Anonymous said...
August 16, 2010 at 4:12 AM

Sevgili Misketlimonu, sanırım, uzun tatil size yaramamış. Tatili fazla uzatmayacaksınız anlaşılan ;-) Geçmiş olsun. Sıra dışı şeylere bayılırım ben. Yaptığın "nikah şekerleri"de bunlardan. Çok güzel olmuşlar. Emeğine, ellerine sağlık. Ne mutlu bu güzelliği dostlarıyla paylaşan yeni evli çift'e. Ömür boyu mutlu olsunlar...

Zehra Gürgen said...
August 16, 2010 at 10:52 PM

çok güzel kurabiyeler.yeni evlilere şans getirsin

eline sağlık canım

Unknown said...
August 17, 2010 at 5:33 AM

Hande'cim, teşekkürler. Sana da hayırlı Ramazanlar canım. Yeni evliler adına da teşekkürler.

Aysel'cim, ben de bayılıyorum süslü pastalara, kurabiyelere. Mutlaka deniycem dondurma tarifini. Teşekkürler.

Unknown said...
August 17, 2010 at 5:34 AM

Tülin, teşekkür ederim. Damadın annesi değişik bir fikir arıyordu nikah şekeri konusunda, bunları görünce bayıldı. Sevgiler canım.

Unknown said...
August 17, 2010 at 5:35 AM

Sevgili Anonim, gerçekten yaramadı tatil bana. Yorgunluk, hastalık derken günler geçti gitti. Beğendiğine sevindim, amin, inşallah.

Unknown said...
August 17, 2010 at 5:35 AM

Zehra'cım, inşallah canım. Teşekkürler, sevgiler..

lezzettabağı said...
August 20, 2010 at 1:04 AM

Tatlım merhabalarrr, genellikle uyduruk tarifler özenilenden çok güzel olur Bu da zaten resimden belli hafif ve vişneli keki bende çok severim.. Bu arada kahvemin yanında bir dilim aldım bile. Daha önce ben bu kurabiyeleri neden farketmemişimmmmm. ne kadar şirin bunlar böyle .. Kızımın bebişi olunca da bana yardım edersen bunlardan yapalım ve konuklara dağıtalım olur mu? Kocaman öptüm ve bir sepet dolusu sevgiler..

Unknown said...
August 20, 2010 at 4:05 AM

Uydurmayı seviyorum Şükran'cım. Demek anneanne olacaksın? Kutlarım şimdiden. Elimden ne gelirse tabi ki yardımcı olurum canım. Sevgiler benden de sana..

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal said...
September 15, 2010 at 11:10 AM

Sevgili misketlimonu, nikah kurabiyeleri süper. Vede bravo yani. 3 günde 300 kurabiye bitirebilmişsin, hakikaten bravo. Ben 235 kurabiyeyi geceli gündüzlü 5 günde bitirebilmiştim :( acaip yorumdum ama :(
Canım, bir soru sorsam. Umarım cevap verirsin.
Kurabiyelerin kutularını nereden temin ediyorsun? sonuçta bir kutuya 2 kurabiye uygulandığına göre 150 adet kutu az değil. Sipariş verip kutu boyutlarını kendi saptadığın boyutta mı yaptırıyorsun? yoksa var olan kutulardan uygun boyut mu seçiyorsun? ve kutu fiyatı nedir?
cevap için şimdiden teşekkür ederim, sevgiler...