Çikolatalı Makaron


Akşam yaptığım makaronları deneyen oğlum, -Anne bunlar güzel olmamış, çok güzel de olmamış. Muazzam olmuş- sözleriyle ne kadar çok beğendiğini anlatmaya çalıştı. Gerçekten nefis, süper ötesi bir lezzet. Evdeki kabuklu bademleri kırmak, ayıklamak, soyup, kavurmak ve öğütmek dışında hiç zor değil. Ben bulamadım ama siz bulursanız hazır badem tozlarıyla çok daha kolay olacaktır. Biraz bekleme süresi var makaronların kuruması için. (O süreyi de saçlarımı boyayarak değerlendirdim :))Makaronları bir saat kuruttum ben sanırım yeterli geldi. Etekleri çok belirgin olmadı ama mini de olsa oluştu etekler. Tarif Zinnur'dan, çok güzel anlattığı için zorluk çekmeden yapabildim. Teşekkürler Zinnur.

9 yorum:

Anonymous said...
December 4, 2007 at 5:32 AM

yaşasssın makaronlar :))

Ben de yakın bir zamanda yaptım. Badem yerine ceviz koydum. o da nefis oldu..

Ellerinize sağlık. çok güzel görünüyor.

sıcacık sevgiler..
www.misssgibi.com

Unknown said...
December 4, 2007 at 10:48 AM

çok güzel görünüyorlar. bi cesaretimi toplayabilsem yapacağım ama bakalım artık ;-)

serinmavi said...
December 4, 2007 at 2:40 PM

Çok güzel görünüyorlar,eline sağlık canım...Benim de çok isteyip henuz denemediğim tariflerden makaronlar.....Selamlar..........

Unknown said...
December 5, 2007 at 6:43 AM

Biliyorum Zerrin'cim, çok güzel olmuşlardı makaronların. zaten senden sonra kafama koydum ben de.. Sevgiler..

Yeşilkivi'ciğim, hiç zor birşey değil. Gerçekten ben bile yaptığıma göre..

Oya Hanım, bir an önce denemeye bakın sizin blogda da görelim. Harika yapacağınızdan eminim. Sevgiler..

banu kırmızıgül said...
December 5, 2007 at 9:16 AM

ellerine sağlık canım gerçekten muhtesem görunuyorlar. sevgilermle..

Anonymous said...
December 6, 2007 at 12:03 AM

ellerine sağlık canım çok güzel olmuşlar.sevgilerimle

Dikkat! biyo var ! said...
December 6, 2007 at 11:41 PM

Bir dahaki misafire yapılacaktır nokta:)

Yaren said...
December 7, 2007 at 6:49 AM

Gercektende cok lezzetli görünüyor.Listeme yazdim.Ellerine salgik.

Unknown said...
December 7, 2007 at 12:36 PM

Banu'cum acemi şansı galiba benimkisi, ilk denemede oldu.

Hande teşekkür ederim canım..

Biyo'cum tavsiye ederim mutlaka yap. Hatta kulaklarımı da çınlat yerken..

Yaren teşekkür ederim. Hoşgeldin bu arada. Sevgiler..