Bisküvili Tatlı















Bu güzel ve hafif tatlının tarifini mutfakmeleği'nden aldım.

Malzemeler:
1 litre süt
6 yemek kaşığı mısır nişastası
6 yemek kaşığı şeker
1 paket krem şanti (toz halinde)
1 paket kakaolu bisküvi
1 paket vanilya (tarifte yoktu ama ben sevdiğim için ekledim)

Yapılışı:
Süt, nişasta ve şekeri karıştırarak pişirdim. Soğuyunca krem şanti ve vanilya ekleyerek mikserle beş dakika çırptım. Borcama bir sıra bisküviyi süte batırarak dizdim. Üzerine tatlıyı döktüm. Kalan bisküvileri rondoda un haline getirerek tatlınının üzerine serpiştirdim.

27 yorum:

Anonymous said...
October 2, 2007 at 1:21 AM

selam canım.çok güzel görünüyor tatlın.sanırım hafif,pratik bir tatlı oluyor.ellerine sağlık.sevgiler

Unknown said...
October 2, 2007 at 7:33 AM

Hande'cim gerçekten güzel bir tatlı tavsiye ederim. Teşekkür ederim canım..

Anonymous said...
October 3, 2007 at 12:10 AM

selamlar
bıraktığın yorum için teşekkür ederim.lor tatlısı hafif pratik bir tatlı.lor tadı yok.irmik tatlısı tadı var.tavsiye ederim canım.sevgiler

Anonymous said...
October 3, 2007 at 12:42 PM

pratik ve lezzetli tatlı dediğin böyle olmalı
ellerine sağlıkk

Anonymous said...
October 4, 2007 at 11:55 AM

çok pratik bir tarif olmuş...krem şanti ayrı bir lezzet katmıştır mutlaka...eline sağlık.
makarnacik.blogcu

NiNo said...
October 5, 2007 at 1:51 PM

cok severim biskuvili tatlari ellerine sglik canim

Unknown said...
October 8, 2007 at 6:16 AM

Yeşim çok nefis ve fazla vicdan azabı yaşamadan yenebilecek kadar da hafif bir tatlı.

Birgül gerçekten krem şanti çok lezzetli bir hale getirdi, kıvamını da değiştiriyor.

Nino'cum denersen bunu da beğenirsin.
Sevgiler..

NiNo said...
October 8, 2007 at 7:48 AM

canim kandilin mubarek olsun

Anonymous said...
October 8, 2007 at 1:17 PM

hayırlı akşamlar canım...kandilin mübarek olsun.sevgiyle kal.
makarnacik.blogcu

banu kırmızıgül said...
October 10, 2007 at 3:51 AM

selam canım çok nefis bir tarif ve lezzetli. ellerine sağlık.
hayırlı bayramlar. sevgiler..

Baharcicegi said...
October 10, 2007 at 6:33 AM

hem kolay hemde nefis bir pasta,elinize saglik.
Seker gibi tatli, huzurlu mutlu bayramlar dilerim

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... said...
October 10, 2007 at 7:36 AM

Senin ve ailenin damağını ve çevrenizi tatlandıran mutlu bir bayram diliyorum.
Sevgiler…

Ferhanca said...
October 10, 2007 at 10:04 AM

ellerine sağlık ,,afiyet olsun..
İyi bayramlar..sevgiler.

Kitchen Sweet Kitchen said...
October 10, 2007 at 11:14 AM

Çok güzel görünüyor.Tatlıyı çok seviyorsunuz herhalde.Hep tatlı tarifi yazmışsınız.

Anonymous said...
October 10, 2007 at 11:03 PM

merhaba, nefis... Denemek istiyorum. Krem şantiyi toz halde eklemekte değişik bir fikir...

Ellerinize sağlık

bayramınız şeker gibi geçsin

Anonymous said...
October 11, 2007 at 12:44 AM

Şeker tadında bir bayram geçirmeniz dileğimle kocaman sevgilerrr
yeşim

Anonymous said...
October 11, 2007 at 12:49 AM

iyi bayramlar dilerim canım

Anonymous said...
October 11, 2007 at 1:10 AM

Hep bir arada, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dileğiyle, Ramazan Bayramınız kutlu olsun

NiNo said...
October 11, 2007 at 1:42 AM

bayraminiz seker gibi gecsin nice bayramlari birlikte kutlayalim sevgiler

Nilay Cinisli said...
October 11, 2007 at 2:11 AM

Sevgili Misket Limonu,
Sevdiklerinle birlikte damağınızı, ruhunuzu ve çevrenizi tadlandıran, hayırlı ve bereketli bir bayram dilerim.
Kucak dolusu sevgiler

banu kırmızıgül said...
October 11, 2007 at 1:06 PM

ramazan bayramını kutlarım. hayırlı sevdiklerinizle huzurlu bayram geçirmenizi dilerim.
sevgiler..

pinela said...
October 11, 2007 at 9:41 PM

Limoncum bayramın kutlu olsun öptüm..

Anonymous said...
October 12, 2007 at 1:10 AM

Hayirli bir bayram gecirmenizi dilerim.

Naşide Dönmez said...
October 12, 2007 at 5:07 AM

merhaba bloguma bıraktığınız güzel yoruma teşekkür etmeye geldim.bir eskişehirli bulmak ne büyük mutluluk bilemezsiniz.herhalde gurbette oluncada bu duygu çoook ağır basıyor:))tatlı çok güzel görünüyor eşimde bisküvili birşeyler istiyordu.hemen denemek lazım.ellerine sağlık.yine beklerim.hayırlı bayramlar....

Hülya said...
October 13, 2007 at 11:15 AM

Adaşım ellerine sağlık.Ben de bu tür lezzetlerine bayılırım;)Hatta sayfamın ilk günlerinde böyle de bir tatlım var;)

Bayramın mübarek olsun canım....

Anonymous said...
July 29, 2009 at 2:00 PM

Selamlar, tarifinizi denedim bugün, misafirlerim çok beğendi
Teşekürler gerçekten :D
Tam yaz tatlısı

Anonymous said...
August 4, 2009 at 6:34 AM

Biraz kreması fazla geldi onun dışında çok güselll oldu