Un Kurabiyesi


Merhaba, pek fazla birşey yapmadım, yapamadım son zamanlarda. Yaptıklarımda hep paylaştığım şeylerdi, tekrar olmasın istedim, ara uzadı böylece. Umarım iyidir herkes.

En sevdiğim kurabiyelerden. Böyle yumuşacık ağızda dağılan bol pudra şekerli olacak ama benimki gibi :))



Malzemeler:
250 gram yumuşak tereyağı
1 çay bardağı sıvı yağ
1 su bardağı pudra şekeri
2 paket vanilya (biri hamura diğeri üzerine)
Aldığı kadar un
Üzerine pudra şekeri

Yapılışı: Bütün malzemeleri karıştırıp unu azar azar ekleyerek hamurumu oluşturdum. Ceviz kadar toplar yapıp 170 derecede ısıttığım fırında fazla kızartmadan pişirdim. Pişen kurabiyelerimi fırından alınca bir paket vanilya karıştırdığım pudra şekerine buladım.

11 yorum:

vişnap said...
August 13, 2013 at 7:50 AM

Evet canım kurabiyelerin şahane görünüyorlar,ellerine sağlık bol pudra şekerli böyle ıhmmmm miss misss .sevgilerimle tatlım..

bücürükveben said...
August 13, 2013 at 7:51 AM

Hülya'cığım eline sağlık, ağızda dağılacağı resimden bile belli oluyor,ben ne yazık ki, yiyemiyorum bu tür pudra şekerli, tereyağlı kurabiyeleri ağır geliyor ama lezzeti muhteşem..
sevgiler

keyiflisofram said...
August 13, 2013 at 8:00 AM

Kurabiyeler harika görünüyor ellerine sağlık çayla birlikte muhteşem ikili afiyet olsun:))

tatlı sefam said...
August 13, 2013 at 10:47 AM

cok severım ben bazen damla cukulatada katıyorum o da yakısıyor elıne sağlık

mutfagabuyrun said...
August 14, 2013 at 12:37 AM

sabah sabah canım nasılda kurabiye çekti.ellerine sağlık canım.sevgiler.

Arzu Göncü Hangül said...
August 14, 2013 at 1:35 AM

Uzun zamandır ben de kurabiye yapmadım.Ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor,sevgiler..

Birkaselezzet blogspot.com said...
August 14, 2013 at 8:54 AM

ELİNE SAĞLIK CANIM NEFİS OLMUŞ:)))
HOŞ GELDİN...

pembe kekik said...
August 16, 2013 at 11:11 PM

Un kurabiyesi bir klasik şahane görünüyor. Ellerine sağlık Hülya'cım nefis...

durutarifler said...
August 20, 2013 at 8:10 AM

offf görüntü harika gerçekten
Ellerine sağlık
Sevgiler

hanife said...
August 21, 2013 at 2:58 PM

Eline sağlık kurabiye nefis görünüyor..
Bloğunu izlemeye aldım benim bloğumada beklerim...

un kurabiyesi said...
October 31, 2013 at 8:23 AM

muazzam bir tarif olmuş ellerinize sağlık