Kedi Dili Tiramisu



Daha önce hazır pasta keki ile yaptığım tiramisu'yu bu sefer kedi dili ile denedim. Bence kedi dili ile yapılan daha hafif oluyor.

Malzemeler:
24 tane kedi dili bisküvi (Balocco Savoiardi kullandım)
1 su bardağı süt
1 su bardağı su
3 tatlı kaşığı granül kahve
3 tatlı kaşığı toz şeker

Kreması:
1 paket (200 gr)labne peynir
Yarım litre süt
1 küçük kahve fincanı un
1,5 küçük kahve fincanı toz şeker
1 yumurta sarısı
1 paket vanilya

Yapılışı: Krema için labne ve yumurta sarısı hariç diğer malzemeleri pişirdim. Kaynama kıvamına geldiğinde altını kapatıp labne, vanilya ve yumurta sarısını ekleyip mikserle çırptım. Ilınmaya bıraktım. Suyu, sütü, kahveyi ve şekeri karıştırdım. Bisküvileri bu sıvıya batırarak dikdörtgen borcama dizdim. Kremanın yarısını döktüm ve kalan bisküviyi dizip yine kremayla kapladım. Üzerine kakao eledim. Afiyet olsun..

10 yorum:

Anonymous said...
November 5, 2008 at 1:59 AM

ellerıne saglık canım nefıs gorunuyor bende cok severım sevgıler..

Bir Dilim Düş said...
November 5, 2008 at 2:05 AM

Enfessss,

Sevgiler,
Evren

Zeynep'le Tarifler said...
November 5, 2008 at 6:35 AM

ellerine sağlık,nefis görünüyor
sevgiler

Tijen said...
November 5, 2008 at 1:42 PM

Lütfen böyle siteler akşam bir saatten sonra kapansın. Dilekçe vereceğim, fazla iştah açıcı olduğu için geçici olarak kapanmıştır yazsın!

saniyesultan said...
November 6, 2008 at 12:48 AM

ellerine sağlık bende hep kedidili ile yapıyorum.

nur_aleyna said...
November 6, 2008 at 3:15 AM

Nihayet bloga yeni bi tarif eklendi.. :) ellerine sağlık canım

sevgiler..

yemekyemek.azeriblog.com

Unknown said...
November 6, 2008 at 4:07 AM

Banu'cum sevilmeyecek gibi değil ki. Teşekkürler..

Evren'cim teşekkürler canım..

Sağol Zeynep, benden de sevgiler..

Unknown said...
November 6, 2008 at 4:10 AM

Aman Tijen'cim söylediklerini ciddiye alıp tamamen kapatmaya karar verirler yine. Allah korusun :))

Saniyesultan'cım o zaman kedi diline devam :)

Nurum-Aleynam, bu blogun sahibesi tembel birazcık. Bir de kendini özletmeyi seviyor galiba..

sarımutfak-hande said...
November 6, 2008 at 11:50 PM

bende çok yaparım bunu güzel olur.ellerine sağlık canısı

Anonymous said...
November 7, 2008 at 5:25 PM

çok lezzetli görünüuor,bencede böyle çok daha hafif,banada beklerim sevgilerimle:))