Hello Kitty Pasta



Bu pastayı komşumun küçük kızı Sude için yaptım. 26 Şubat doğumgünüydü. Gösterdiğim pasta resimlerinden en çok Hanimiş Işıl'ın Hello Kitty'li pastasını beğendi. Ben de o pastadan esinlenerek Sude'nin pastasını yapmaya çalıştım. Teşekkürler Işıl..Pandispanyası her zamanki yaptığımdan. Hamuru hazırlarken 1 portakal suyu ekliyorum böylece pandispanya katlarını ayrıca ıslatmama gerek kalmıyor. Kakaolu üç katlı pandispanyanın arasına vanilyalı krema sürdüm. Muz dilimleri koydum her kata. Şeker hamuruyla kaplayıp süsledim. Bu arada sevgili Hülya'ya buradan teşekkür etmek istiyorum. Şeker hamurunu renklendirirken gıda boyasını onun söylediği gibi bir iki damla gliserin içinde eritip koydum. Sonuç gerçekten harika oldu. Renkler daha güzel karıştı hamura. Hülya'cım iyi ki varsın..

21 yorum:

uygarimizlahayat said...
February 28, 2008 at 12:58 AM

Ayyyy çok tatlı olmuş, çocuklar bayılır buna nefis görünüyor, ellerine sağlık...

pelince said...
February 28, 2008 at 2:14 AM

Çok güzel olmuş,ellerine sağlık....

Hülya said...
February 28, 2008 at 8:58 AM

Renk seçimlerin çok yerinde Hülya'cığım.Seni çok tebrik ederim;)
Sen de iyi ki varsın..

Unknown said...
February 29, 2008 at 2:28 AM

Sudenin doğum gününü kutlarım pastaya bayıldım çok şirin ellerinize sağlık..

www.hayatintatlari.com/forum
yeni konu sandeviç kurabiye

Unknown said...
March 1, 2008 at 8:48 AM

Uğurböceğim, çocuklar çok sevmiş pastayı. Teşekkürler..

Pelin'cim sağol canım..

Hülya'cım beğendiğine çok sevindim. Sevgiler..

Zerrin, Sude'ye iletirim kutladığını, teşekkür ederim..

Melek* said...
March 1, 2008 at 3:19 PM

oo ne şeker bir pasta

Baharcicegi said...
March 1, 2008 at 4:18 PM

Cok sirin olmus,renkler uyum icinde,sudeninde dogum günü kutlu olsun,seninde eline saglik canim

Feyza Fidan said...
March 2, 2008 at 4:02 AM

Canım,
Harika bir pasta..Kızımda bayıldı..Ellerine sağlık,
Sevgiler...

Anonymous said...
March 2, 2008 at 10:24 AM

canım ellerine sağlık çok sevimli olmuş.bana da beklerim.sevgiyle kal yalnizkralice.blogspot.com listene eklersen sevinirim

serinmavi said...
March 2, 2008 at 1:47 PM

Eline sağlık canım..Selamlar...

Unknown said...
March 3, 2008 at 12:23 PM

Melek'ciğim, evet şeker gibi değil mi?

Baharçiçeğim, sağol canım..

Feyza'cım öperim kızını, sen çok daha güzellerini yaparsın eminim..

Sevgili mona lisa, teşekkür ederim, ekliyeceğim listeme..

Oya'cığım, sağol canım, sevgiler..

yesildomates said...
March 7, 2008 at 7:02 AM

sudeciğin doğu günü mutlu ve kutlu olsun..pasta da pek şık olmuş..

ellerine sağlık...görüşürüz....

DİDEM ÖZCAN said...
March 10, 2008 at 12:25 PM

Aaaa, ben nasıl kaçırmışım bu pastayı:))) Enfesss olmuş, eminim tadı da enfestir:)))

Ellerine sağlık,

Sımsıcak sevgiler....

Naşide Dönmez said...
March 13, 2008 at 12:56 PM

canımm ellerine sağlık ne güzel bir pasta olmuş.

sevimin sayfasi said...
March 18, 2008 at 3:11 PM

pasta cok seker olmus canim
cok sevimli
ellerine saglik

Nilay Cinisli said...
March 19, 2008 at 7:26 AM

Canım,
Mubarek Mevlüt kandilini kutlar, hayırlara vesile olmasını tüm kalbimle dilerim...Kucak dolusu sevgiler

Damak Tadı said...
March 21, 2008 at 5:48 AM

Renkleri çok hoşuma gitti..Ayrıca çok da şık olmuş pasta,ellerine sağlık canım..


Sevgilerle

Ferhanca said...
March 27, 2008 at 9:31 AM

merhabalar Gulden geldim sayfana cok guzelmis ellerine saglik hele kirpilere bayildim,sekil veririsinde kuarabiyeler geenlde piserken verdigin sekli kayberder senin kirpiler hic bozulmamais cok hos,,
dogum gunu pastdanda emekli ellerine saglik..sevgiler.

Anonymous said...
April 5, 2008 at 8:49 AM

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Tênis e Sapato, I hope you enjoy. The address is http://tenis-e-sapato.blogspot.com. A hug.

Hülya said...
April 24, 2008 at 9:16 AM

Sen neden yoksun bakalım?:(

Unknown said...
April 25, 2008 at 4:13 AM

Geldim, Hülya'cım buralardayım :))